GEOGRAFIJA, 24.3.2020.
Dragi moji šestaši! Na samome početku moram vas pohvaliti; savjesno i odgovorno ste pristupili prvom zadatku, većina vas ga je riješila u potpunosti dok nekolicina nije se javila niti ga je napravila. Učenicima koji nisu napravili zadatak poslala sam privatnu poruku, ali bez većeg uspjeha. Krećemo sa sljedećim zadatkom i novom nastavnom temom- Migracije. Pročitajte udžbenik (89.-91.str.) te odgovorite na zadana pitanja:
1.Što su migracije?
2.O čemu ovisi opće kretanje broja stanovnika na nekom području?
3.S kojih kontinenata dolazi najviše migranata?
4.Navedi najmanje dva uzroka i posljedice migracija.
5.Opiši podjelu migracija prema dosegu, trajnosti i uzroku.
Na zadana pitanja odgovorite tijekom utorka, poslikajte odgovore i pošaljite mi. Molim like kada pročitate zadatak. Domaća zadaća za sljedeći sat geografije ( 31.3.2020.)- na internetskim stranicama pronađite gdje su najveće unutarnje migracije u našoj državi.
https://wordwall.net/hr/
GEOGRAFIJA, 7.4.2020.
Pozdrav dragi šestaši!
Ovaj tjedan ponavljamo Naseljenost RH.
Ponovit ćemo na ovaj način; malo ćete istraživati, analizirati i crtati, a sve u svrhu ponavljanja nastavnih sadržaja. Naslikajte kartu Hrvatske i služeći se geografskom kartom označi sve gradove koja su središta županija. Zatim slijede zadaci:
1.crvenom bojom oboji one dijelove Hrvatske gdje je najgušća naseljenost
2.plavom bojom oboji one dijelove Hrvatske koji imaju najmanju naseljenost
3.zelenom bojom podcrtaj 4 grada Nizinske Hrvatske koja imaju najveći broj stanovnika.
4.crnom bojom, znakom x označi one županije u kojima je najizraženija depopulacija stanovništva
Nacrtajte, označite i pošaljite u toku utorka.
DZ- RB 92.,93.str. ( do sljedećeg puta geografije)
Podsjećam vas za domaću zadaću (od 31.3.2020.) koja treba biti napisana i poslana do sutra.
Molim like!
Riješite kviz: https://wordwall.net/hr/
GEOGRAFIJA, 14.4.2020.
Pozdrav, šestaši! Odmorni i spremni za nove radne pobjede!
Evo našeg današnjeg zadatka: udžbenik 104.-111.str. ( Hrvatska i njezino okružje i Suvremena država Hrvatska),pročitajte i proučite današnje teme. Važne datume bitne za stvaranje naše domovine trebate predočiti na sljedeći način; izaberite si sami jedan od dva ponuđena načina. Prvi način je da napravite u obliku umne mape, a drugi način u obliku tablice. Samo ću vam neke od bitnih i važnih datuma istaknuti, a vi dalje proučavajte i istražujte sami (25.6.1991./ 8.10.1991./ 1.7.2013./ 22.5.1992. ......ima ih još). Napravite u bilježnicu, poslikajte i pošaljite.
DZ- Odgovorite na pitanja i pošaljite do 20.4.2020. Pitanja prepišite u bilježnicu.
- Što znači da je Hrvatska na dodiru triju kulturno-civilizacijskih krugova?
- Što je Hrvatska po državnom uređenju?
- Opiši ulogu Vlade u Hrvatskoj.
- Što znači da Hrvatska ima trodiobnu vlast?
Molim like kada pročitate objavu! Ako budete imali kakvih pitanja, javite se!
Želim vam uspješan početak radnoga tjedna!
Lijep pozdrav
|
pon, 20. tra 18:53 (prije 2 dana)
|
|||
|
GEOGRAFIJA, 21.4.2020.
Dragi moji šestaši!
Danas ćemo u dva školska sata imati jedan istraživački zadatak i jedan gdje ćete likovno umijeće povezati s Ljudskim pravima i Danom planeta Zemlje. Udžbenik 112.-117.str.
Na 112. i 113. str. imate tekst LJUDSKA PRAVA I PRAVA DJECE. Vaš zadatak je sljedeći; nacrtajte planetu Zemlju i unutar vaše planete označite kontinent gdje je sjedište UN. Kratko napišite najvažnije datume vezane za ljudska prava i prava djece (imate ih u udžbeniku)
Sada ćemo preći na Naselja su sela i gradovi. Tu imate istraživački zadatak. Napravite tablicu s dva ključna pojma, selo i grad.... napišite koje su karakteristike i posebnosti svakog naselja. Uočit ćete razliku između funkcija sela i grada te ćete uočiti prednosti i mogućnosti jednog i drugog naselja.
DZ- do sljedećeg sata treba biti poslan 27.4.2020.; istražite i proučite koje prednosti i nedostatke imaju stanovnici grada (Aurora, Ines, Luka, Mislav, Zara, Šimun) te koje su prednosti i nedostatci stanovnika sela (Saša, Laura, Gabrijel, Stjepan, Bruno i Nives).
Pogledajte video i ljepotu vodećeg hrvatskog naselja.https://youtu.be/