preskoči na sadržaj

Osnovna škola Davorina Trstenjaka Hrvatska Kostajnica

Geografija

GEOGRAFIJA, 24.3.2020.

Dragi moji šestaši! Na samome početku moram vas pohvaliti; savjesno i odgovorno ste pristupili prvom zadatku, većina vas ga je riješila u potpunosti dok nekolicina nije se javila niti ga je napravila. Učenicima koji nisu napravili zadatak poslala sam privatnu poruku, ali bez većeg uspjeha. Krećemo sa sljedećim zadatkom i novom nastavnom temom- Migracije. Pročitajte udžbenik (89.-91.str.) te odgovorite na zadana pitanja:

1.Što su migracije?

2.O čemu ovisi opće kretanje broja stanovnika na nekom području?

3.S kojih kontinenata dolazi najviše migranata?

4.Navedi najmanje dva uzroka i posljedice migracija.

5.Opiši podjelu migracija prema dosegu, trajnosti i uzroku.

Na zadana pitanja odgovorite tijekom utorka, poslikajte odgovore i pošaljite mi. Molim like kada pročitate zadatak. Domaća zadaća za sljedeći sat geografije ( 31.3.2020.)- na internetskim stranicama pronađite gdje su najveće unutarnje migracije u našoj državi.

https://wordwall.net/hr/resource/820626/geografija/broj-stanovnika-i-gusto%c4%87a-naseljenosti

 

GEOGRAFIJA, 7.4.2020.

Pozdrav dragi šestaši!

Ovaj tjedan ponavljamo Naseljenost RH.

Ponovit ćemo na ovaj način; malo ćete istraživati, analizirati i crtati, a sve u svrhu ponavljanja nastavnih sadržaja. Naslikajte kartu Hrvatske i služeći se geografskom kartom označi sve gradove koja su središta županija. Zatim slijede zadaci:

1.crvenom bojom oboji one dijelove Hrvatske gdje je najgušća naseljenost

2.plavom bojom oboji one dijelove Hrvatske koji imaju najmanju naseljenost

3.zelenom bojom podcrtaj 4 grada Nizinske Hrvatske koja imaju najveći broj stanovnika.

4.crnom bojom, znakom x označi one županije u kojima je najizraženija depopulacija stanovništva

Nacrtajte, označite i pošaljite u toku utorka.

DZ- RB 92.,93.str. ( do sljedećeg puta geografije)

Podsjećam vas za domaću zadaću (od 31.3.2020.) koja treba biti napisana i poslana do sutra.

Molim like!

Riješite kviz: https://wordwall.net/hr/resource/719350/geografija/%c5%beupanije-republike-hrvatske

 
 

GEOGRAFIJA, 14.4.2020.

Pozdrav, šestaši! Odmorni i spremni za nove radne pobjede!

Evo našeg današnjeg zadatka: udžbenik 104.-111.str. ( Hrvatska i njezino okružje i Suvremena država Hrvatska),pročitajte i proučite današnje teme. Važne datume bitne za stvaranje naše domovine trebate predočiti na sljedeći način; izaberite si sami jedan od dva ponuđena načina. Prvi način je da napravite u obliku umne mape, a drugi način u obliku tablice. Samo ću vam neke od bitnih i važnih datuma istaknuti, a vi dalje proučavajte i istražujte sami (25.6.1991./ 8.10.1991./ 1.7.2013./ 22.5.1992. ......ima ih još). Napravite u bilježnicu, poslikajte i pošaljite.

DZ- Odgovorite na pitanja i pošaljite do 20.4.2020. Pitanja prepišite u bilježnicu.

  1. Što znači da je Hrvatska na dodiru triju kulturno-civilizacijskih krugova?
  2. Što je Hrvatska po državnom uređenju?
  3. Opiši ulogu Vlade u Hrvatskoj.
  4. Što znači da Hrvatska ima trodiobnu vlast?

Molim like kada pročitate objavu! Ako budete imali kakvih pitanja, javite se!

Želim vam uspješan početak radnoga tjedna!

Lijep pozdrav!

 


 

 

 

 

 

CMS za škole logo
Osnovna škola Davorina Trstenjaka Hrvatska Kostajnica / Školska 9, HR-44430 Hrvatska Kostajnica / os-dtrstenjaka-hrkostajnica.skole.hr / ured@os-dtrstenjaka-hrkostajnica.skole.hr
preskoči na navigaciju